2010/12/11

Julshopping! :)

Godkvällens!
Nu har jag för första gången på länge tänkt göra ett ordentligt blogg-inlägg. Kameran har vart med både idag och igår så jag har dokumenterat noga..hehe
Iallfall, igår var det pepparkaks-hus bak hos mormor med kusinerna, vårat blev väldigt gott och fint, de bästa var att små äta godis när man satte på. Därefter såg vi på Idol finalen som inte alls var lika bra som alla andra år, kanske beror på att alla mina favoriter hade åkt ut... jaja. Idag har jag och Nora gått i stan i många många många många timmar- känns i kroppen nu alltså. Shoppade lite smått å gott å nu när jag kom hem väntade pizza! Ikväll händer ingenting, ska vara hemma å ta det lugnt- se The terminal å ladda för plugget imorgon. Här e lite bilder som utlovats! :)
Förresten, den vita-spets klänning funderar jag på att köpa och möjligvis använda so studentklänning, fin & enkel, vad tker ni? Ps2. Haha å första bilden med ankan (?) , de var meninge att ja skulle göra en chinese/spanjor pose med peece teknet ;) (var bara tvungen å säga haha)







Inga kommentarer: