2010/11/14

Farsdag!

Tjena!
Idag är det söndag och fars-dag, ska ta med pappsen på bio senare "Himlen är oskyldigt blå", ska bli kul. Nu sitter jag och kollar på NYC Prep, en serie om riktiga "gossip-girl" ungdomar på Upper east side (eller vad det heter). Vääääldigt kul å kolla på haha. Annars så hade vi tänkt åka till Ikea idag för och kolla lite inredning till rummet osv, men nu är pappa iväg på jobb så får se om vi hinner...annars tror jag att jag tänkt sitta och jobba på projektarbetet ett tag!

Igår var vi på svenskan mässan, "Kunskap och framtid" så drf har jag fullt med papper och kataloger nu som jag också ska kolla igenom ordentligt, hade vart så skönt att redan nu bestämt sig för vad man vill göra/läsa. Jaja,hörs en annan dag! Bild från jul på liseberg i fredags med noraaa:)

Inga kommentarer: