2010/11/21

Lite buss-skriverier

Hey youu
Sitter på bussen nu påväg hem, ca 3 timmar kvar och springet i bena har kommit. De e iaf najs att jag har internet+uttag här så syssellös e jag inte! Pratar med Nora lite också. Imorgon e det ny vecka, v47 om ja inte minns fel vilket innebär lite ändringar på schemat. Vi går in i period 2 nu där jag också kommer börja på ENG C, gud vilken ångest jag har haft för de...första lektionen e på tisdag så vi får se hur det går. Annars har jag ställt klockan idag-gått upp tidigt, åkt in till stan, kollat lite snabbt på en julparad och shoppat litte pytte granna. Vantar och en blus/tröja från Zara :) Hittade förresten en balklännings-butik idag också, hade billiga och snygga grejer så nästa gång jag kommer till Sthlm ska jag prova maaaaassa. Nu funderar jag på att leta upp toan på bussen, inte för att gå på toa utan för att få en orsak att resa mig och gå runt lite , så brukar jag göra.

Förresten, sjuuukt obehagligt att det inte ens blir just längre på dagarna? Idag har de vart mörkt heela dagen å vid kl fyra blir de ju HELT kOLSVART. Not funny!!

Inga kommentarer: