2010/11/25

Låååååååååååång dag

Hej å hopp!
Jag känner mej så himla död och dålig just nu. Har gått från 8-16.45 idag och de var inte de lättaste att ta sig igenom, sista lektionen hade vi engelska som var så grymt svårt att jag tror jag ska hoppa av kursen och byta till något ja iaf har chans att få G i. Usch! Eftersom jag var dum och bara åt fil+flingor i bamba idag så är jag mega-hungrig nu också, väntar på att pappsen ska komma hem så vi kan göra pizza. Skulle lätt kunna äta upp hela nu kan jag säga. Mest vill jag bara sova nu men har prov imorgon att plugga till, klagar förresten ibland på att Ronja är ogossig...men nu när hon e över-gossig stör jag mig bara på henne haha.
Nej men det var min roliga dag det, imorgon är det helg och innan dess Adventsfirande i skolan; mysigt! :)

Ehm hitta förresten denna bilden, yum?!

Inga kommentarer: