2010/11/06

Fika på stan

Hejsan! :)
Har precis haft ett goodbye-fika för Domme på Mcdonalds (hah, alla andra cafeér var fulla) tsm med Nora och Carro. Kaaaaallt i stan, å här med för den delen. Alltid kul å träffa spanien flickor, känns lite som man e hemma i Spanien fortfarande då. Köpte med lite godis hem så de blir mums mums ikväll, ska bort på middag snart med lite kompisar, fast jag har redan ätit :P Annars upptäckte jag precis att blogspot e smarta å satt dit en statistik funktion nu så jag kan se hur många som följer bloggen, skoj skoj! Har 1 läsare från Spanien, undra vem de kan vara? ;) Även en från en mac-dator, Bella..haha men endå kul.

Jo Spanien! Veckan har varit hur kul, skön , nervös å allt som helst. Mest nervös vart jag för att möta värdfamiljen men det gick jättebra + att min värdmamma överraska mig med en lite bebe i magen! Sen har vi virrat runt rätt mkt, mest i Fuengirola men även i Malaga en dag tillsammans med Lena och Nora. Köpte endast en klocka men jag e glaa för den. Två dagar låg vi på stranden, vilket ja ångrar att vi inte gjorde mer, har ungefär samma hudfärg som innan, kul, haha. 1 dag vart vi på besök i skolan, träffaade alla söta lärare och blev bjudna på tapas-kväll dagen efter (tapas=spanska små maträtter) som vi gick på, spanska,svenska människor, mat och 3 musketörer, myyyysigt! Nu vill jag bara tillbaka, känner inte att jag är mätt på Spanien än, men tack alla för denna gång, så kul att träffa alla igen. Å tack domme å lisette för vi fick sova i eran lägenhet! Ha de så kul nu fram till jul så ses vi då igen!!! (inkl. Lena)














Inga kommentarer: