2010/10/12

Skratt

Hej på er! :)
Inte skrivit på ett par dagar eftersom de programmet jag använder för att publicera blogg-inlägg har slutat fungera, å inte alls lik kul att blogga från blogspot. Blir pytte små bilder, jaja. Har iallfall haft en bra helg å en, hittils bra vecka. Vart ovanligt flamsig, igår hade vi en munk på besök på religions-lektionen, skulle meditera å de var allmänt lite mysko saker som gjorde att ja oftast inte kunde hålla mig, å idag var deet en sjuukt rolig gubbe i vår filosofi bok som ja å amanda inte kunde låta bli att flabba åt hahah. Jo munken, de var faktiskt riiiktigt intressant! Låter inte så himla dumt heller faktiskt, kanske blir en munk i framtiden elr nått haha? De enda riiiktigt svåra för mig skulle vara att äta sista måltiden vid 4 på dagen som han berätta att de var tvugna, på andra ställen vid 1. Hur funkar de undrar ja? Knääppt. Haha såg att de fått en ny specialitet på sv-skolan i Fuengirola (läste på lenas blogg) ; friterade korvar ,hahahhahaha de lååååter sjukt ogott. Idag hade vi chicken nuggets i skolan för att skryta lite, var smaskens! Har även tränat idag i 50min, å gått en lååååång promenad med thea efter skolan. Ikväll ska vi äta pannkakor med glass och hallonsylt, OOOOOM jag ska äta mycket? Gissa.
Nejmen tjingtjong kines, ja ska gå tillbaka till pluggandet om buddhism. Var tvungen också att fota gubben vi såg i filosofi boken, tänk er också att man är trött..är han inte då läskigt lik ett sånt människo-djur i Narnia?

Inga kommentarer: