2010/10/17

hejsan

Haha vad glad jag blev när jag logga in på bloggen å upptäckte att det är 1 person som följer bloggen, haha, visserligen är det en kompis men ändå, skojskoj! (grací tea för mitt ego idag;)) Har ganska nyss kommit hem från amanda pandan, vi har suttit å pluggat å kollat roliga video-grejer på youtube. Å så har väll jag suttit å klagat lite, fryser så grymt mkt heeela tiden; varje dag. Vet inte riktigt va de e för fel på mej för är ju inte sjuk , bara konstigt knäppt kall? (De gör nog susen me lite spanien-värme snart!:)) Annars så åkte ja igår kväll med pappsen å kerstin in till stan för att först fika på ett café , (kvälls-fika borde man köra oftare) å sen mötte jag upp Bonnie för att åkte hem till mormor, äta alicia-gott å se prettywoman, som man också borde se oftare, elr allmänt filmer som gör en glad.
Nu är jag bara så fruktansvärt trött på allt va de gäller plugg-läsa, så tänkte faktiskt kolla-på-film-plugga genom att se videos på youtube om hinduism å buddhism, smart va;) Är grymt godis-sugen med så vet inte vad ja ska hitta på....möjligtvis ligger de nåra oreos i väskan å väntar, hoppas..

2 kommentarer:

Lisette sa...

Jag följer också din blogg. fast kanske inte via blogglovin eller vad det heter. Är kanske lite dålig på att uppdatera med!!

Anonym sa...

DÅÅÅÅÅÅLIG UPPDATERING hamster!!!