2010/10/27

Hej på er kära vänner!
Nu e de endast 2 dagar kvar till Spanien; helt sjuuukt å ja e sjukt glad å nervös:D Tänker alltid att jag ska börja packa flera dagar innan men nu kmer det bli som vanligt, ikväll har jag ingen tid så de blir imorgon kväll. Har iallfall kört in de flesta grejer i tvätten så allt e fräsht å luktar smaskens. Ikväll ska vi förresten äta Pizza, väntar på att pappa ska komma hem å sen kommer jag dö vad gott, känns längesen ja åt kebab? Nu sitter ja förresten med rättskunskap, har ett prov på fredag innan jag är fri för en vecka. Idag har jag förresten skrivit på kontrakt för ett jobb, detni ;) Haha, inte riktigt jobb jobb sådär så man jobbar regelbundet utan jag kommer göra lite små-jobb då och då när de behöver hjälp:)

Kan förresten berätta om igår! Jag och syster yster var ju på en föreläsning av Laila Bagge. Hon berättade om hennes liv i yrkesväg, å man kan ju lugnt säga att hon kämpat. Hon snackade skitbra och man blev faktiskt pushad att våga chansa och om de blir fel, jah vad är det då som är så farligt med det? De är bara att fortsätta kämpa för det kan ju faktiskt även bli rätt och lyckas. Pratar nu om man tex har nån hel-knäpp affärsidé ex. Nejmen Laila gillar vi! De bjöd även på fika där, kanske gjorde de att humöret steg lite oxå..;)

Inga kommentarer: