2010/10/04

Buuuuullar! :D

Jaaa, idag är det deras dag , ska snart fira det med att äta upp några också. Pappa är bortrest denna vecka så jag och bella har ff ,haha, så vi åkte iallafall tidigare till affären för att handla mat inför veckan. Ikväll blir det flygande jakob och den är alldeles alldeles strax klar, bara riset som ska koka upp. Jo, jag har typ syndat också, fick iiiiiiiinte shoppa något innan Spanien, men. Vi gick runt på hm, kollade lite här å där, hittade ett par byxor som såg okej ut och ett väldigt okej pris också (99:-) , tänkte att prova dem kan ju inte skada, å pang så satt de bra. Å byxor sitter inte ofta bra, så jag var tvungen? men nu lovar jag att vara snååål veckorna framöver! Sov förresten hos mormor inatt, åt risgrynsgrött för första gången i år till frukost, gott å de känns som en bra frukost också. Så så mys har jag haft det idag, how was your monday? Over and out!

1 kommentar:

Lisssaaan sa...

Gud vad gott med bullar och flygandejakob!!! Mums. Är allt bra i Sverige??? Snart kmr ni!:)