2010/09/30

kl10

hey måste bara kommentera videon med en tjur som dödar 3 personer på msn-videos. jag fattar inte. jag fattar verkligen inte någonting, de har ju hänt huuuur många gånger som helst nu på senaste tiden att människor har dött pga tjurfäktning eller springning. De e så knäppt att inte länderna som tillåter det har förbjudit det än, heeelt knäppt, jag hade gärna viljat höra deras argument för. (“De ger en chans till mannen att visa hur “manlig” han är) eller?

Jaja, anledningen till att jag är uppe lite senare, iof antagligen mycket senare än de flesta idag, är iallafall för att jag har tänkt jobba på projektarbetet en stund nu på morgonen å därefter göra något av denna dagen! De e helt blå himmel ute, som alla andra dagar denna veckan, så känner i inte så mycket för att bara sitta inne. vi hörs kanske senare elr imorgon, hare bra!

Inga kommentarer: