2010/09/27

HEEEEEEEEJ

Nu är jag home igen, skönt men faktiskt lite kallare här än i Sthlm, å de e inte kul.                                                          Måste berätta hur smart jag vart igår då; hade 3 st handbagage-väskor med mej på bussen, och jag var så fokuserad att inte glömma av någon av dem när jag gick av så att jag istället glömde “stora” väskan i bagageutrymmet. Satt å väntade på pappa inuti buss terminalen där massa läskiga människor gick omkring kl halv tolv på natten, stirrar på väskorna å kommer på att en saknas, får panik å springer tillbaka men bussen har redan åkt. Ringde idag till swebuss men en aning sent så ska ringa tillbaka imorgon igen å hoppas på att väskan finns kvar! Framförallt mina två par jeans vill jag ju ha tillbaka… Menmen! Idag har skolan varit kooort, asskönt, gick från tolv till två och sen tränade jag även en timma så känner mej duktig nu. Precis ätit kyckling å en bulle som pappa duktig bakade igår, tänkte väll sätta igång med lite läxor eftersom jag märker att jag e vääldigt efter på kalkylerings-lektionerna, haha inte kul. Läraren frågade mig idag (igen) “Men du läste inte kalkylering i företagsamheten förra året eller?” Jag “Joo…..” haha känner mig verkligen jättedålig men vi jobbar på ett helt annat sätt nu så har svårt att hänga med. (tker ni också att det är svårt? (lisette å dominique, antar att ni också läser företagsamhet)

För att inte bara ha en massa tråkig text att läsa måste jag visa denna perfekta balklänningen från ASOS som Bella visade mej häromdagen, tker den är helt perfekt, enkel (men lite annorlunda), fin färg och exakt en sådan jag vill ha! Gör inget att den inte är i “bal-material” å så tycker ja, bara den ser lite finare ut, åh vill ha!!

image4xl

Inga kommentarer: