2010/08/17

regnig tisdag

Hej! Idag händer verkligen ingenting alls, de har regnat ute hela morgonen och jag sitter fortfarande i pyjamas framför tvn. Tea kommer senare så ska vi iallafall ta en promenad, så ja får känna lite frisk luft idag iallafall ;) E verkligen jättesugen på att slänga ihop lite goa ingredienser å vips blir det en kaka men tror faktiskt inte vi har så mkt goa ingredienser hemma, räksallad,bröd,mjöl…kan kanske bli något, fast inte något gott haha. Förbereder mig lite också inför en arbetsintervju jag ska göra imorgon, vill verkligen bara få det gjort nu för jag har vart nervös för den varje dag i en vecka, hoppas verkligen att jag är nervös i onödan och att det inte alls är farligt…men man vet ju aldrig, blir den första intervju jag gör.

Pratade även lite med värdfamiljen på msn tidigare idag, skämde ut mej lite grann haha.  Jag trodde att de skrev att jag skriver väldigt bra på spanska så ja svarade “tack, det är bra att jag inte har glömt all spanska..” men när ja skrivit å precis skickat de läser ja om de dem skrev å fattar att de menar att lisa, tjejen som ska bo hos värdfamiljen nästa termin skrev bra på spanska i sitt brev. haha! lite för självgod e man kanske..              Nora skickade lite bilder igår så här kommer en lite gammal på mej på Lena!

CIMG1937

1 kommentar:

Lena sa...

lycka till på intervjun! :) härlig bild, fina dagar det där! saknar dig <3