2010/08/19

Nu äre torsdag

Hej på er! Blir lite nattinlägg här, har inte haft/orkat skriva förrän nu. Idag gjorde jag som sagt arbetsintervjun; å de gick helt okej! Om jag inte hade vetat att jag får jobbet så hade jag tyckt att jag inte gjorde så bra ifrån mej men de funkade tydligen, dock är jag inte helt hundra på att jag vill ha de. Haha, knäppt att jag ens sökte då tycker ni men jaja…får tänka lite. Annars har jag inte gjort så mkt idag, tog bussen hem till Thea å var där ett tag, sen bestämde vi oss för beach body 2020 så vi gick en timmas promenad. Har faktiskt gjort det några dagar irad nu (okej, 2 dagar och max 20min, men endå..) så de känns bra, har ställt klockan imorgon också för å gå en timmas promenix med syrran innan jag åker iväg till Sthlm med Norisen! E ju Stockholm fashionweek denna veckan också så jag har höga förhoppningar av att kanske se en kändis eller två..En annan kul grej är att vi ska träffa Svensson å Omstedt! Jaja nu ska jag sova ifall jag ska orka mig upp imorgon bitti, håller på å laddar ner filmer just nu….the shining till dej nora tänka ja. (höhö, nora haaaatar skräckisar) Här får ni en nybadad alicia ;)

Snapshot_20100819_2

Inga kommentarer: