2010/07/29

Upp till huvudstaden!

Tjoooooo!
Idag har jag gjort en av mina favoritsysselsättningar, loppis haha! Hittade dock inget men de gör inget, tycker de är skojs endå. Åkte med Bella och hennes mammis å syster, åkte även till Nellys outfit som ja var på för några veckor sedan, hittade två klänningar men sparsam (snål) som jag är valde jag att inte köpa något...
KOm lite plötsligt men imorgon ska jag åka upp till Stockholm igen, denna gången ska kusinerna hänga med också så jag åker bil tsm med dom upp, skönt! Tänkte vara där några dagar och segla, gå i stan och lite så , får se när ja kommer hem, nästa vecka någon gång antar jag ! :) Ni får ha de så bra sålänge, vet inte om ja uppdaterar från sthlm men annars hörs vi om några dagar...:D Förresten för er som är hemma, brännö har loppis och typ "dans på bryggan" elr något på lördag, haha.


Inga kommentarer: