2010/07/26

tjenamoooors!

Nu är jag glaaaaaaaaaaad; jag och nora har köpt resa ner till Spanien på höstlovet, så jäkla gött!!! :D Hade bestämt innan att vi ska åka men man vet ju aldrig förrän man har köpt, och nu är de bokat å klaaaaaaaaaaart. Nu sitter jag och Pappa och ser på en spansk film på tv, Gråta med ett leende , verkar dock inte så himla bra så tror jag hoppar i säng istället. Imorgon ska vi tydligen till Helsingborg , men bara över dagen så kommer hem imorgon kväll. Ni får antagligen se bilder då, tjing tjong sålänge…….snart återser vi våran “privat-strand” igen !!

IMG_2203

2 kommentarer:

Lisette sa...

Detta gillar vi!!:)

Lisette sa...

Haha det blev dubbelt men skit samma:D Jaa det tycker jag också:) Vilken dag passar er?
Skåne? vi tar det sen haha. Juste, när ni kmr t spanien tänkte ni bo hos oss eller eget?:)