2010/05/16

Suuuunday

Godmorgon söndag!

Hur fint väder som helst utomhus, å här ligger jag fortfarande i sängen. Kl tre ska ja äta och sen ska ja ut i solen iaf en liten stund idag, på den traditionella pensionärs-promenaden med Nora varje söndag. Helgen har vart skoj, i fredags hade vi taco kväll å se gick vi ut, hade lika väll kunnat befinna oss på ett uteställe i Sverige för typ minst hälften var svennar haha. Igår var jag nora och guillermo på playan, därefter gick vi på restaurang för att fira Hanna som fyllde 20! Därefter förfestade alla hos L och Domme för att sedan gå ut, men jag gick ist trött hem å sov :) Min kameraladdare är spårlöst försvunnen så jag kan inte ta några nya bilder, men här är typ 2 veckor gamla från när det var en Internationell Feria här, Noras bilder å dålig kvalle nu bara för att ja kopiera men jaja.

cimg1486_88439176

cimg1472_88437905

cimg1538_88442071

Inga kommentarer: