2010/05/22

Prom night

Gomorron ! För mig blev det morgon rättså tidigt, vakna vid 8, pigg och utsövd. Strange. Har iallafall suttit och jobbigt lite grann med skolarbete, ett arbete om de spanska kulturen som ska vara klart på måndag, även en muntlig redovisning kommer. Förbered? Njeee. Får bli mycket plugg imorgon antar ja, för idag är de…..dada dada ; BAL! Ska bli skitkul , nu under dagen ska alla girlsen vara hemma hos Lisette å Domme för att fixa oss, hittade inte allt jag ville (typ balväska) men de löser sig ändå. Väldigt bajs är att jag inte kan hitta min kameraladdare, och kameran är urladdad. Så ja förlitar mej på att alla andra tar massa fina bilder som jag kan lägga ut här sen :) Annars ska jag väll get dressed nu för å dra mej. Skriver imorgon hur det var när om internet funkar! Ha en skojj lördag :D

Här är lite bilder från balen vi hade i 9an.

baaaal DSC_0023

Inga kommentarer: