2010/04/29

Tror vi byggde lite för mkt muskler…

HAHAHA ni ska ha tur att få en update, för ja å Nora kunde lika gärna suttit i en polisbil just nu….vi rymde från en brottsplats, typ. Först å främst så har vi tränat, så jäkla dukigt, 45min (!) å jag är som vanligt död men jäkligt stolt över mig själv. Efter körde vi jaccuzi och bastu, så himla skönt! Grejen va att sen så skulle Nora noppra mina ögonbryn å lutade sig då mot en marmor- skiva som va under spegeln, jag också. BRAAAK! Plötsligt hade hela skivan kluvits och en annan skiva som stödde upp pajjade också. Smart! Men hahah så himla pinsamt, vi fick så mega panik också så vi typ försökte gå våran snabbaste men oskyldigaste gång därifrån….asså läskigt, undra hur mycket vi skulle fått betala? Ajaa, här får ni en liten fin bild på mej å nora iallafall..the criminals.

CIMG1093

1 kommentar:

LENIS sa...

vad har ni tränat??? inte visste jag att ni börjat med det :O