2010/03/25

Nästan lov!

Hej å hå =)

Sitter i sängen nu å försöker skriva på en inlämningsuppgift om en bok vi läst, inte det lättaste kan ja säga då ögonlocken bara vill stängas. Men snart så, drygt 200 ord kvar! Idag har jag mått dåligt för första gången på huuur länge som helst. Började med att jag vaknade då och då under hela natten, mådde lite små illa och hade svårt att sova. Sen när jag vaknar fortsätter illamåendet så ja skippar frukosten (å de e verkligen inte ofta ja gör de!) men går till skolan ändå. Är där, känner mig väldigt seg och fryser , sen under spanskan känner ja att ja börjar bli snurrig och att en throw-up är på g, så de blev att gå ut till badrummet och parkera sig där för en liten stund. Ja lovar att det var ris med grönsaker-maten jag åt igår, kände att de var lite konstigt faktiskt. Annars är jag mycket bättre nu, bara mega super extremt trött överallt. Så som sagt, bara skriva klart detta å sen blir de pangkaka rakt i säng. Godnatt så hörs vi kanske imon! Annars kan ja säga att vi imorgon ska ut å därefter tänkte ja å Nora occupera lisette å domme’s lägenhet för å sova där. Hörde att jag fick fiskrummet? Yes! fina drömmar blir de nog. Här kmer en gammal bild på snygga nora å mej!

en dag 082

Inga kommentarer: