2009/12/15

Framme!

 

Hallåhallå! Nu är ja framme på gran canaria, sitter i hotelllobbyn med syrran. Kom fram runt 1 igår å då låg vi lite vid poolen,bada¨de,solade,kollade in sanddynorna, därefter en liten shoppingrunda å tillsist middag på grekisk restaurang, så gott! :) Var skitnervös igår imorse,haha främst för att ja inte trodde ja skulle hitta på flygplatsen men även sen när man skulle ut från flygplatsen å möta alla. Bor iallfall jätte mysigt på ett slags bungalo liknande hotell, känns som en liten by å i mitten finns en jättestor pool.  Här kan också tilläggas är lite varmare, på kvällen satt vi ute i det ja har på mig på bilden och ja frös ingenting alls faktiskt,riktigt skönt. Lite kul men samtidigt tråkigt,när ja kom fram berätta min moster att de gifte sig på flygplatsen igår,bara sådär. Min syrra hade på sig typiska flygplans-outfitten, mjukiskläder å min mormor nått liknande, de hade ingen alls aning om att de skulle bli ett bröllop. Hehee…Synd att ja missa bara….vill ju få gå på mitt första bröllop någon gång! Idag var de planerat att gå till stranden men just när vi skulle gå var de helt molningt och började tillochmed regna,så vi tog buss till “öns huvudstad”,las palmas där de var bättre väder,så lite bad å shopping blev det! Imorgon blir de iallfall att SOLA, måste bli megabrun innan ja kmer hem, eller iaf brunare! Hugs :)

 

gran canaria 020

3 kommentarer:

Lena sa...

Åh, vad skönt! här är det superkallt. min värdmamma gav mig ett sådant element igår - utan det hade jag inte överlevt!
& i Sverige är det minusgrader!
ha det bra!

körv sa...

oj jävlar! I can seee your underpants XD

Sofia Svensson sa...

Hallå! Härligt att du överlevde resan! Hur har du det med balansen, på bilden ser du lite vinglig ut haha! :P Nä, nu ska jag plugga svenska... Kramar