2009/10/21

AYER/IGÅR


Igår hände verkligen inget speciellt egentligen,men eftersom ja hade lånat skolans kamera till ett projekt arbete i mediakommunikation så passade ja på att fota lite,as grym var den. Iaf, efter skolan gick vi först till tisdags-marknaden som är varje tisdag,säljs allt möjligt men mest skit, brukar iallfall köpa trosor där,dom en bra! Efter de mötte ja å noris upp violette å michelle, å vi började fota till vårat projekt arbete. Orkar inte riktigt förklara men vi skulle iaf fota massa olika människor på en å samma plas,i detta fall på en bänk. Eftersom min värdmamma också fyllde år igår så tänkte ja köpa en liten blomma till henne,attans så hade vi glömt av att de är siesta mitt på dagen (alla affärer stängda,15-17.00,suger..) så vi fick sätta oss i en park å vänta in tiden. Erkänn var den fin? När vi suttit där en timma eller nått så hade affärerna öppnat igen, å ja hitta min lilla rosa ros som ja gav (ha! inte gedde) henne å hon blev väldigt happy. Senare så gick ja m min familj å deras släkt/vänner till ett cafe,var i borta så länge som tur var. På kvällen satte vi på tvn,ovanligt, å kollade på ett program m spanjorer som flyttat till stockholm, var rätt kul att se deras uppfattning. Min värdmamma tyckte iallfall att de såg mkt vackert ut me de gröna ;) puh, de var de,orkar ni ens läsa eller tröttnar ni efter första meningen?







Inga kommentarer: