2009/09/28

Okej nu måste ja bara klaga lite här på min lyxproblem, internet funkar ju typ aldrig!! Ååå, de är ju skitbra om man vill å gjort lite läxor (ingen dator=inga bloggar,facebook osv att kolla) men nej, shit va störande de är. Ni blir ju påverkade också, inte lika många blogginlägg,snyft va? hahah, nejnej men ni vet alltså då varför ja kanske inte bloggar ibland. Idag har ja mått både bra och dåligt, när ja å nora var påväg till skolan drabbas ja av typ väärldens magknip och magen typ stormar känns de som, kännde att ja inte riktigt vågade mej på att gå till skolan där å bli fast på toaletten i flera timmar så fick gå hem igen, lite pinsamt att förklara för min värdmamma varför ja kom tillbax. Jaja, nog om de myseriet, mådde iallfall bättre efter en två timmar så då gick ja tillbaka till skolan. De roligaste imorse måste ändå vart att min värdmamma berätta för mej att när hon kolla på nyheterna igår så var jag å nora med i bakrunden!! Haha, var ju ett film-team som filma igår under Penian (förfesten) men trodde ändå inte vi skulle komma men,men de va ju kul, nu är man tv-kändisar här i spanien också, typ,hahah. Har inga bilder från idag tagna så ni får se denna på mej å Lena från i torsdags (snodde bilden från lena),var ju på den "Ungdomsfesten" (hahah nä,var bara massa gamlingar)....Imorgon blir de först update lite senare, tänkte åka över Torrevieja över dan å kanske shoppa lite! :) hasta luego amigos !

1 kommentar:

sophia sa...

men DÄR BOR JUH JAG! i torrevijeja asså :D fast de tar ju ganska lång tid dit från där du bor.. då får du se mina kvarter haha, och där vi två ska spendera sommaren, eller vad säger du ;) finns dock ingen överdriven bra shopping dä, bara habaneras isånafall :)