2009/09/20

En muy händelserik dag

Hej på er alla icke kvällströttna, klockan är iof inte så mkt än men ja är dödstrött, ska lägga mej strax :) Tänkte bara uppdatera här en snabbis. Dagen har spenderats på stranden emd Nora, efter det hängde Nora med mej å min "familj" till min värdmammas mammas hus på landet, typ 5min från stan. Hennes mamma och pappa har typ väärldens största och finaste hus meed stor tomt och tusen djur, blandannat 35 hundar (vi frågade), 10 höns,kanske 20 kaniner och några andra fåglar..behöva ja säga att de staaaaank bajs? nä trodde väll inte de:p Dom har en stor pool också, påminner faktiskt lite om husen i The Oc. Var iallfall där och åt paella, de är något slags ris med kycklingspett typ,jättegott, efter de satte vi oss å plugga läxor ett tag..När vi skulle åka hem körde min familj runt och visade mej en snabbare väg att gå till skolan, jätte snälla är dom, å när vi släppt av Nora åkte vi raka vägen till Mcdonalds där ja som vanligt tog en QP Cheesen, muy smaskens. Har precis pratat och grattat mamma, fyller år idag, å också pratat med pappa nyss. Här har ni lite bilder från idag! Den lite halvknäppa hunden, de är Noras hund, eller värdfamiljs hund, å den är halvsöt/ful för den har världens underbett så så med tänderna ser den ut hela tiden, hehe stackarn :) Den andra hunden som är under bordet är min värdfamiljs galna hund,Pancho, kallar han "locko" (=galen på sv) Jajaj, sov så gott allehoppa! godnatt




2 kommentarer:

nora sa...

Haha väldigt fina bilder speciellt på min hund den är ju såååå vacker:P hahaXD

Alicia sa...

jaaa men den är ju så snygg! kul att du hitta hit ;)