2009/06/09

La mig tidigt igår så kom upp vid 11, jaa, de kunde ju vart senare :p Hade iallfall inget ja skulle göra så laddade hem å såg ett avsnitt av topmodell season 12, de e grymt! Nu väntar ja på att g ska komma hem från skolan, vi ska gå igenom lite "70-80 tals kläder" som vi kanske kan ha på torsdag.. Ikväll åker jag däremot till mölndal, sover över hos mormor där min moster nyss har kommit hem från grancanaria. Vi ska upp tidigt imon å se mina kusiners skolavslutning, å jordgubbstårta efter de.. mumma. Eftersom ja antagligen inte kommer ha tid att uppdatera bloggen förrän imorgon kväll såkan ja likaväl säga nu va ja ska hitta på de, de blir ju att förfärga håret inför hårmodellvisningen så ska dit imrogon halv 4 å fixa till de! Blir lite mörkare tror ja...har ja sagt att de flesta enbart snackar engelska? NERVÖS. Nu tror ja att ja ska börja fräscha till mej, hare sålänge!!

2 kommentarer:

Bells sa...

Hej har forsokt få tag på dig for att prata om imon så ring mig när du ser detta

alicia sa...

Haha duu, ja ringde dej nog precis när du skrev detta men de e ju upptaget hela tiden!