2009/04/27

MIN DAG OCH NY JEANSJACKA




Halo! Riktigt inlägg nu, fast egentligen vet ja inte va jag vill berätta. Igår hände absolut ingenting (förutom en liten snabb visit hos mormor min och dö mkt plugg på kvällen) ,seg dag alltså.
Idag har oxå vart en ganska långsam dag, haft håltimma oxå men då gick ja å amanda ner till poseidon å satte oss med varsin glass å sunbathade lite, min var hallonsorbet,lakritskula och kolasås! SKITMUMMAGOTT, första löskuleglassen iår tror ja minsann! En annan bra grej med idag är att ja gjorde mitt sista prov! Eller a, på två veckor iaf. Å knappt några läxor har vi heller, vet endast 1 (!) ensålönge, å kommer ju bli två grymma veckor! E lite grillsugen på fredag oxå, då alla antagligen ska ut å festa, så får se vilka ja kan få med...egentligen borde de ju räcka att nämna för dom att vi ska grilla marshmallows, eller hur?! :) Då är de säkert på på direkten. På torsdag tänker ja också se kortegen, e ju en tradition så känner mej lite "tvunget" att se den, nej men de e rättså kul oxå :) Idag blir de förresten också grill, skickade ett sms till pappa när ja vart i skolan förut: Jag " hola, grillväder ikväll eller hur? å marshmallows passar ju bra till" Så så blev de ! gott,gott,gott e vråålhungrig. Sen två till bra grejer är att de e Hvitfeldtska dan på onsdag och lediga på fredag! best week in days. Jaja, var ju som sagt på "klädbytardag" på stadsbiblioteket i lördags å gick inte helt tomhänt hem iaf! En jeansjacka blev de, mörkare än min andra så de var bra. Hade på mej den idag så kommer en hint av dagens outfit nu iaf. Ansiktet fick inte komma med, kan bero på att ja e äckligt ofresh idag, dvs fett hår å fräsch hy (icke) huugs A






Inga kommentarer: