2009/04/21

Hej!

Idag har jag väll inte riktigt tid att blogga egentligen , å inte tid till att sitta vid datorn heller för den delen, men nu gör ja de så då tänkte ja att jag lika väll kunde skriva lite.
Började 15 över 10, sov 10 timmar, vart vääldigt skönt. Annars har de inte hänt så mkt kul idag alls....hade gympa, styrketräning, behöver ja säga att de var jobbigt? Mina klena armar klarade inte ens av vissa av övningarna, haha. Efter skolan gick ja å amanda till Java Cafét precis vid vasaplatsen precis, kan faktiskt säga att det cafét har världens, eller iaf GÖTEBORGS GODASTE KLADDKAKA! Verkligen muuumsigt, ser helt torrboll ut när man får den men sen smälter den så gott i munnen, + att de lägger på grädde ,kakao och chokladsås. Jo, testa å gå dit! Satt där iaf å plugga 1-2 timmar iaf, till no-provet som är imorgon. Kan iaf inte ha dåligt samvete om de går dåligt för att ja pluggat för lite till det, för mkt isåf... Nejmen så hoppas de går bra, mamma ska förhöra mej en sista gång ikväll också för å checka. Tråkigt väder de har varit både igår och idag förresten, vart är blåa himlen å solen? De tröttna väll, imorgon kommer regn såg jag också .Kuuuuuuuuuuuul, man blir ju lite bortskämd nu med solen som varit i nästan 2 (?) veckor innan. Ja som sagt, no time for more blogging today. ses någon annan dag när tiden är mer istället. /A
p.s, denna bilden på katie holmes. älskar håret, borde man göra en cut kanske?ser lätt ut å styla också (så har de säkert stått flera timmar å fixar de som de ser ut på bilden men endå:p) nästan min hårfärg oxå kanske? man kan ju alltid hoppas, hah :)

Inga kommentarer: