2009/03/20

ZARA-Shopping

Dessa skor från Zara var SÅ nära på att följa med mej hem idag, å ja vet fortfarande inte om ja ångrar att jag inte köpte dom jättemkt eller om de var lika bra att de fick stå kvar där i hyllan... var hur fina som helst på, och priset; 250 kr var ja hur bra som helst de också. Problemet var att jag såg dem näär jag var påväg till kassan för att köpa ett par brallor som jag hittade, alltsomallt skulle de bli 550 kr tillsammans och allt över 499kr strecket e ja tyvärr för snål för, känns nämligen som ja borde spara födelsedagspengarna till något mer användbart och nyttigt (då menar ja inte grönsaker eller så). Kunde lika väll vart så att ja köpte skorna istället för byxorna men då ja tänkte på användbarheten blev de klart att ja skulle ta byxorna. Dom VET jag att ja kommer använda sönder (förresten e dom redan sönder, med mening då..) medans ja säkert kommer använda skorna högst 1-2 gånger och vara världens stoltaste över dom men sen så kommer dom stå där i skohyllan å se fina ut. Åååååå ja vet inte, de låter bra de också nu när ja tänker efter. hjälp mej?! ska ja åka in till stan imorgon å köpa dom? en 250 lapp mer eller mindre, inte så mkt skillnad egentligen... Förresten ser ju färgen på närbilden helt knepig å ojämn ut men så var de inte irl, de va klarröda å fina:) Jaja, byxorna är ja iallfall hur nöjd som helst med! Kommer då också från zara å kostade 300 pixdaler.

Inga kommentarer: