2009/03/18

Sunny sunny. fy så härligt va. och jag sitter här vid datorn? ajja bajja.
Ska ta bussen om en timma till valhalla och simma med bella, har väll inte alldeles för stor lust för de just nu men de blir skönt sen. Gick kort idag (som de flesta dagar) så slutade kl 12, fick tillbaka no-provet vi gjorde för flera veckor sedan idag också å först kändes de jättebra men sen började ja bläddra i häftet å såg ett antal nollor så då slutade jag läsa, ingen aning vad jag fick då helt enkelt. men fick förmodligen inte mer än 1 bokstav i betyg då... hahahah fjantiga ja. tog lite kort ute för en liten stund sedan, armbandet har ja på mig idag+ rosett i håret. å lite kläder såklart, just de ja glömde säga att ja för första gången använde min kavaj-jacka idag å ja va tillochmed varm! herregud, vädergubben spiller ingen tid och hoppar över våren till sommaren direkt. ja ,för mej gör de inget iaf :) kram! a
P.s Med sista bilden kan vi konstatera att somliga har dubbelhakor, jag har dubbelkind. (OCH dubbelhaka) kul, verkligen ;)


























Inga kommentarer: