2009/03/18

SHOP UNTIL YOU DROP

Ungefär. Nä inte riktigt så mkt shopping blev de, å nu tänker ni va, shoppa du simkläder på simhallen då eller? Nä men vi simma som sagt en trettio minuter å därefter åkte vi en sväng till allum där vi har knattat omkring tills nu . (bena är dööööda) Blev lite köp som 2min efter blev ångestköp, aja ibland får man göra dom också. Tror de blev så att bella hittade massa å jag hade inte köpt något så gick vi in i sista affären innan vi skulle åka hem å då kände jag att ja var tvungen att köpa något med.....hah , bra ursäkt iallfall. Så de blev då en svart kjol och ett saltvattenspray, de sistnämna har jag tänkt köpa huuuuur lääänge som helst men nu var de gjort. Ska testa de redan ikväll tror ja så återkommer med resultatet ;) Idag är ungefär första dagen på flera veckor (känns de som..typ 2 dagar) då jag inte har några läxor/prov till dagen efter. Så ja tänkte bara slappa framför tvn, men så går inget roligt ju .Alltid så när man har tid. Jaja., hittar säkert något. Här är bild på kjolen & sprayet iaf! :) /A

P.s var skitsvårt att få en bra bild på kjolen eftersom den e i nått knepigt glansigt material, men ni får helt enkelt se den på mej nästa gång ja använder den, kanske imon?

Inga kommentarer: