2009/02/18

Simmat !


Tillbaka! Duuktig jag varit nu, simmade 35minuter framochtillbaka och kan säga att de första 3minutrarna var den ända tiden mina tår inte stod kors och jag hade kramp. Fick stanna några gånger men sen sket jag i de å fick simma ändå, inte för skönt kanske. Konstigt varför jag får kramp hela tiden, spec i lillfosingarna. vaknar nästan jämnt på natten också å vill bara skrika å väcka hela huset, fast de brukar ja oftast strunta i... hah, finns nog värre saker än kramp men eftersom jag annars är väldigt fri från allt vad de gäller smärta, feber å sånt så tker ja de e skitjobbigt. Jaja, va har ni haft för er idag? Jo glömde säga på tandläkarn förut, måste vart någon slags "öjersjö-barn-dag" för verkligen alla var där. Satt ungefär 15 pers i rummet å 2 va väll sånna jag inte kände igen. Nä nu får jag börja med "Övertygande-talet" , hann väll inte för långt förut när jag skrev samtidigt som ja kollade på Ella the chanted. hah, som förväntad...
Tror ändå de går ganska lätt å skriva eftersom jag väldigt mkt står för att införa det, ser knappt nått vettig argument grej med att behålla de nuvarande "fria-kläd-systemet".

Å förresten, om ni inte redan klurat ut de så är det inte jag på bilden! ;p
byeee /A


Inga kommentarer: