2009/02/23

monday.



sorry för kass uppdatering idag men har faktiskt ingen ursäkt mer än att jag slappat. hahha. slitsamt å gå i skolan vettni! ;) slutade faktiskt 20 i 4 idag också, tungt... hur har eran första dag efter helgen varit? Jag känner mej helt slut, upp å ner i trappor på hvitfeldtska å nu när ja kom hem tvinga mamma med mej upp i högsta trapphuset (utan hiss) för hon inte våga sig upp på vinden själv, hah träning till 100 iallfall. Följde faktiskt med henne till netto (mataffären) förut också, de ångra ja genast. Står å letar i kyldisken så ser jag min lärare komma och ställa sej bredvid, hade ingen vidare lust att snacka eller ens säga hej så jag smög diskret bort. haha, kändes som vi lekte lite katt och musen eftersom han hela tiden lyckades hamna där ja befann mej, men hann såg mej nog inte. hoppas vi. så de där är nog de mest händelserika på min dag, ska avsluta kvällen med CSI NY i vanlig ordning + naturgodis (som ja fick som belöning eftersom ja orkade pallra mej med både till vinden och mataffären, ingen mutning här inte. hah.) aja, men ha e underbart trevlig kväll allihopp, eller nått.

Förresten, dagens vill ha ; Vit kavaj.

/ A

Inga kommentarer: