2009/02/28

lördag


Hallå allehoppa. Någon som fortfarande ligger å drar sig i sängen? säkert. Ja har iallfall vart uppe med tuppen idag, känns de som iallfall.... Vaknade 9.15, fick panik å rusade in till mammas sovrum:

-Mamma vi har försovit oss!!
-Hur mkt e klockan?
-Kvar över 9!!'
- Men de e ju lördag......
-ååh....

Haha smartass, fick för mig att de var fredag då ja börjar 10 över 9, skönt å bara somna om kan tyckas men de kunde ja inte, låg i ungefär 2 timmar till utan att somna.. Jaja, har iallfall hunnit med en liten sväng på stan idag . Köpte en skjorta till pappa i födelsedagspresent (han fyller på måndag) och sen lämnade jag in två par skor för lagning, proffsigt va att paja två par skor ungefär samtidigt. ? naee inte direkt. Förresten, huur skönt väder är det inte idg? :D Faktiskt passat på å solat typ 15 på balkongen, va asskönt. Fast vidare brun blev jag väll inte, men skit dit :p Nu mitt på dan har jag ingen aning va ja ska göra, kanske stryka av några läxor eller städa..får ju faktiskt lite guestess ikväll .
Aja, men ha de gött mos allihoppa, ha en uurgrym helg! å förresten, två av mina kompisar i klassen skickade också in på att gå andra året i gymnasiet utomlands å dom fick svar igår. (!)
Ja har inte fått något brev....bara de inte betyder att ja inte kom in..jaja, får se.
/Alicia

Inga kommentarer: