2009/02/20

Beyond-retro öppnar upp i arkaden!



Äntligen är det helg! Har varit en ovanligt skön och rolig vecka men det är alltid skönt med en liten break! Slutade vid 12 idag så var en shorty skoldag för mej , som vanligt ungefär. Kokade pasta och skinksås så precis käkat lite, skolmaten såg ut som kattmat...fattar ni då varför ja inte var så sugen på att äta? men nu är jag mätt som en plätt iallfall! men får ändå självklart enligt tradition plats med fredagsgodiset som jag å g brukar köpa på gottepojkarna efter en runda på stan. För en runda på stan, de e vad vi ska iväg på strax, väntar bara på att hon ska sluta. Å jo, vi ska spana in, och förhoppningsvis springa ut med flera ton-kassar kläder,skor,väskor från BEYOND RETRO som öppnar upp i undervåningen på Topshop! Jo! Beyond Retro! Fattar ni vad grymt, har premiär idag också . Har inte skrivit om de tidigare eftersom man aldrig vet om nån av er skulle komma dit tidigare å knipa godbitarna, men så nu vet ni! Ska ändå dit om en timma å så snabba är ni väll inte... ?

Förresten smart-as imorse, när ja skulle sätta mej å äta frukost sätter jag mig på en skallpel som skär upp i lilla baken, va inte för skönt har nu ett hål å nån lite (liite överdrivit) blod i brallan. Haha, nice. Jajaj, nu tänkte ja göra iordning mej för stan, känner mej lite halväcklig eftersom de snöa när jag gick hem från skolan förut. Sån där fin,stor snö . Missa snögubbarna att julafton var för lite mindre än 2 månader kanske? tror det. ´japp, men adjö då så hörs vi säkert som vanligt senare ikväll! Långt inlägg de blev förresten. /A

Inga kommentarer: