2009/01/31

snygga vårskor


hej, redan lördag kväll. helgen går alldeles för snabbt! panik får man. Idag känns de som vi rotat runt alla second-hand butiker i hela stan, utan några större fynd. De har blivit så jäkla dyrt, nästan vanliga priser. Men däremot spana jag in dessa skor från monki som jag kolla på igår också, dom SKA jag köpa! 450 kostar dom å jag kan gå hur stabilt som helst med dem, till och med springa om ja skulle vilja det. Å de, de kan man inte med många skor som också är snygga!
Å dom e much snuggo in real life.(börjar bli en vana att säga det..:p)Nu blir de nog inte gran-canaria så de får jag väll tröst-shoppa ist, hah vilken bra ursäkt. Nu tänka ja å mamma göra lite pizza å sen kolla på gröna milen , ha en bra lördagskväll !
P.s Nu när ja tänkte på de är de lite lika dina Bella, samma resår grej på sidan..,
A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jo lite lika e dom ;) men himla snygga =)

Anonym sa...

erkänn, mn de blir bara två, så struttar vi runt me våra twin-shoes :)

Anonym sa...

haha vikka snyggos vi kommer va;)med våra high-heels å dom där =)