2009/01/22

Jacka eller klänning ?


hej jag har ett litet problem. Jag var påväg till kassan på Hm och skulle köpa den jackan jag pratade om igår, å precis vid kassan hängde världens finaste klänning. Så nu har ja ett problem, världens finaste klänning eller världens finaste jacka?
Min plånbok tillåter inte riktigt båda iom Sthlm shoppingen, har iaf köpt jackan nu sålänge så får jag se vad jag gör imon...

Försöker tänka smart, vad behöver jag? Då tänker jag direkt att ja skippar klänningen eftersom jag egentligen har tusen miljoners liknande klänningar, men så kommer ja på att jacka behöver ja ju inte heller, då kmer priset. Klänningen kostade 250 och jackan 500. Så allt odds är egentligen för att ja ska köpa klänningen men vill ju så jättemkt ha jackan.
ÅÅÅ jobbigt de blev.
Här ser ni iaf en bild på den! Ser ganska stor ut på bilden men den e midjekort med trekvarts armar =) Älskar den ljusblåa färgen!
Meeen, va tycker ni ? Nått ska ja iaf ha!
A

Inga kommentarer: