2009/01/24

Gone mad

tur att det finns någon som orkar hålla uppe bloggen.

jag har varit borta ett tag , och inte bara från bloggen känns det som , huvudet hänger inte med.

i torsdags svimmade jag nästan och fick spy attack, i skolan, så det va mindre kul. nån kombination av sömnbrist och tablett biverkning, jag spekulerar fortfarande.


vet inte va som har hänt med skola heller för helt plötsligt finns det inget att plugga , har tillbringat dagarna, och nätterna till att läsa twilightböckerna, dom ar för korta. fick veta att författaren hittat stor insperation från den musiken jag lyssnar på, och det fattar jag verkligen . har shoppat massa , men orkar inte ta kort och lägga ut, beskrivining : svart, stort och maskulint .


i'll be back when i've found my mind . ifall det händer .


Sophiagratxl .

The one keeping me sane.

dagens/månadens/årets låt , My chemical romance : vampires will never hurt you.

Inga kommentarer: