2008/12/01

lite allt möjligt

Hejhejhej. Seg sega måndag som vanligt ibörjan på veckan. Som tur är veckan kort så är lediga både onsdag och fredag, lite längre helg alltså! =)
Imorgon ska jag och sophia på nån slags fortsättnings grejs på hårauditionen för Toni & guy som vi var förra torsdagen. Vi får se hur de går, om de går bra tror ja man skulle vara med på något på onsdag, snabba ryck alltså. Tur iallafall att det inte då finns någon tid att hinna bli nervös, haha.

Nu innan jul har jag börjat bli riktigt shopping sugen, å de e inte bra. Iallfall inte för dom jag ska köpa julklappar till, får la bli teckningar till allihoppa annars eller nått. Ha närå, ja håller hårt i pengarna. Dessa skorna här över hade iallafall vart fina att ha, tänk typ nyår och min nya kjol, voila :) Kommer från zara förresten och hörde att dom kostar runt 800..
Nu blir de plugg till engelska prov imorgon, tjenevimpen!

/ Aliiicia

Update: Sur ja blir, funkar tydligen fortfarande inte att lägga upp bilder från mammas dator och har tyvärr inte sidan för skorna, ni får gå in här & titta på ett par liknande sålänge, fast mina var mkt mkt mkt finare! ;)

Inga kommentarer: