2008/12/08


Hej hur e de ? Ja mår prima.
Såg just denna bilden på Paris Hilton , brukar inte va ett jättefan av henne men tror faktiskt jag gillar allt på denna bilden! Silvriga naglarna, glittriga pannbandet (vill ha!) , ringen,klockan den cerisa (?) tshirten, ja.. ALLT.

Dagen har faktiskt inte varit så seg som jag trodde den skulle vara, matte provet gick förresten grymt! Nu håller ja på att skriva på ett demonstrativt/informerande tal till retorik lektionen imon, ska vara i minst 5min och redovisas imorgon. Nu har jag, eller egentligen pappa äntligen kommit på vad jag ska prata om. Bordsdukning, tråkigt? Jaa, haha. Men kommer inte på något bättre, eller faktiskt inget alls så det får bli det. Alla kommer sova av intressanthet typ.

Nu har jag förresten fått publicerat mitt inlägg om polarisen på http://www.bums.nu/ , ingen riktigt koll va det är för sida bläddrade igenom några inlägg och det verkade bra.
Vi ska alltså skrivit ett blogginlägg om något som rör globala uppvärmningen & publicera på olika bloggar.
Jag undviker nog att göra det här..ni kommer inte att orka läsa, hha.


ha d bääst! å ni missar väll inte CSI kl 21 ikväll? D gör inte ja å Bella iaf ; )


A

Inga kommentarer: