2008/11/06

Let's all pretend its christmas day


För så känns det idag :) humoret e på topp och jag har fyndat OCH fått grejer , å va ja e glad.
Okej kan berätta lite (kommer säkert bli mkt som vanligt), mötte upp Mrs G på stan sen tåg vi spårvagnen till Saron second hand, me and sophias second home these days. Nejmen va faktiskt ett tagsen ja va där så de va kul . Kom in ganska först, ja typ kuta bort till väskorna och sophia sikta in sig på skorna. Tyvärr hitta ingen något så S kom bort till mej å peka på en stor blommig resväska, och ja. Den va så fin så den fick följa med hem, va inte lite klumpig när jag bärde runt på den bara :p Sen så hitta ja ett par skor oxå, fast dom fanns ingen prislapp och ja va osäker så blev inget köp på dom , men sen hitta ja två st leopard ramar också, dom va fina. Fast snart kommer ja säkert tycka dom e jättehemska...iaf, så dom får man se på mina väggar snart ! Sophia hitta tyvärr inget men vi belöna oss endå med lite godis efteråt + en energy dricka som ja köpte, va asgott då ja var så törstig :) När ja kom hem så träffa ja systern , hon kom hem från gran canaria igår så hon hade fått med lite grejer till mej från mostern. Fick lite fina smycken och en gullig pjamaströja , ett par trosor, sen hade min syrra köpt massa saker man använder till att måla naglarna å så, så ja gjorde lite fint på mina.
Å sen efter tacos! Och inga läxor har jag idag heller, kan bara ta det lugnt hela dan... just d, medium sen oxå!
Eller hur låter dagen bäst? :)

Hoppas ni oxå haft en bra dag ! kram A

Inga kommentarer: