2008/10/12

plugg dag och tv kväll


hejehej, tänkte bara skriva ett kort och snabbt (! MÅSTE börja öva på prov, men går sådär) om helgen. Igår var det seeeeeegt när vi skulle vänta på hår visningen, men sen blev de kul. =) Fick lite produkter också till håret, har maaaaaasssor av bilder ska visa imorgon när ja fört in dom på daton. Såg ut som typ dita von teese i stylingen. iallfall, sen efteråt gick ja å thea på bio, Eagle eye, va jättejätte bra, så den ska ni se. Idag trodde jag bara att jag skulle plugga å så hela dan men sen tröttna jag så jag å Bella (min syster) gick ut till en park och tog kort med kameran, blev lite sådär fina. Nu har jag precis sett hål i väggen, å ja vill me vara med ju!

nej nu ska ja gå , ska se Mord i Sinnet strax också, även om ja har massa plugg så får jag inte missa det, aldrig. Så nu säger jag hejdå , ses imon då de kommer massor av bilder,


kram A

Inga kommentarer: