2008/10/22

monki


Å va skönt, slutade halv 1, gick hem , la mig i sängen å somna, vakna 3. Kunde egentligen legat kvar längre men då får ja så dåligt samvete för ja inte gör något, plus att jag var svinhungrig.
Blev nuddlar med kyckling till lunch, gott även om det var rester.
Idag ska ja bara göra ingenting, så skönt. Har bara so-prov till på fredag men det börjar jag nog med först imorgon. Idag ska jag bara slappa, sitta vid datorn och se tv hela dan :) Man får passa på när man kan . Gick in på monki's hemsida förut, jättefina saker som vanligt men denna tröjan vill jag ha, på bilden ser den iaf fin ut å man kan hoppas att den sitter bra på också . Spaana in hemsidan, massa annat fint också bland annat fin tulpan blommig kjol som linn gustavsson också har.
På fredag kan jag kolla efter den, jag å Sophia ska på stan efter skolan och gå bort till nya Weekday på kungsgatan (?) e så dålig på gator men tror det är den, iaf så kunde man vinna biobiljetter eller något sånt.
A


Inga kommentarer: