2008/10/26

Idol-robin goes Basshunter?


hej , dålig uppdatering i helgen men de var för att jag har varit hos min kära mormor & morfar.

Å ja måste bara fråga er, var det någon annan som tyckte Robin i idol i fredags var jättelik basshunter ? satt å tänkte på det hela tiden iaf,, :p
Nu är det ÄNTLIGEN LOV! Å så skönt, får se vad jag ska göra , första dagen på lovet (måndag) ska jag iaf följa med Bella till tandläkarn, ( kanske lite tandläkarskräck av sig? ;)) nej men efter så tänkte vi gå på allum en sväng och leta lite grejer. Många som säger att det finns så mkt fint ute i affärerna nu men ja hittar absolut ingenting, fast det kanske är problemet. att det finns för mkt. Aja , ja vet inte får se om jag hittar något imorgon. E lite sugen på något nytt nagellack men vet inte i vilken färg, får la kika in där på kickis imon eller nått. Förresten så börjar jag känna mej lite konstig, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu på lovet. E typ sådär när man känner att man inte har någon styrka i kroppen , (kanske kan kallas otränad oxå..)
Iaf, har inget mer att säga. .ses när vi ses. Antagligen väldigt snart.

Inga kommentarer: