2008/10/15

hööst





Nu är det verkligen höst vaa, lite sent ute att påpeka kanske? Bilden är tagen från våran veranda. Jag gillar hösten, främst för att den går snabbt. Regnet och kylan gillar jag inte, så nu längtar ja till vinter, december. Åå,,, även om d är som kallast då så tänker ja de varmt, kanske för att man mest sitter inne me varma filtar, bakar och ser på film mest. Det gillar ja, å julafton. Ja vet så mkt ja vill ha nu, å massa grejer ja vill ge bort också. Så nu får d snart vara julafton!
Å nej, ja har inte somnat än , sitter å kollar på Ronja, katten som ligger helt avstockad i min säng, fubbit hon som sover hela dagarna.

Hejdå , å om jultomten just nu skulle sitta vid datorn å läsa just våran blogg så, jag önskar mej:
* Läderarmband från kyss johanna med olika budskap
*Guldig halsband med mitt namn på
* Manikyr behandling(kände för att vara lite bekväm :p)
* Portömning (låter mys..)
* Pengar (vill köpa klääääder)
*Å en marsipan gris
Å egentligen en massa mer men detta helst.

hejsvejs!