2008/10/31

halloween?

heej , ganska länge sen ju. Sitter och ser hela fredag veckan men de blir mest springande till datorn..inga barn som har plinkat på heller, fattar inte. Är det hallowen idag eller imon?
Jag har iallfall tänkt att det är imon men så sa en kompis att det är idag....aja

Nyss vart på bio iaf, High School Musical 3, den va seeeg å tråkigt å störande. Gillar inte dom andra filmerna så mkt heller men känner ändå att ja måste se;p men de tänker ja inte fortsätta me ifall d kommer en 4 iaf. Sett idol också, oj oj mkt tv ikväll. Men Kevin bäst som vanligt :) Å ja fattar inte va lars gör typ, han var ju bra som han va innan. Nu e han bara..... konstig. Nu kommer sophia klaga på mig som skriver så, hahah . Annars idag så har jag mest varit hemma, gjort läxor som skulle göras till måndag, fortfarande lite kvar men känner mig duktig som har gjort lite iaf (på en fredag!). Nu börjar mina ögon somna framför datorn..får se om ja kommer in sen eller om ja somnat eller nått .

A

1 kommentar:

Anonym sa...

meh , jag har la aldrig sagt att jag gillar lars såå mycket, bara att han är cool . ja kollar ju inte ens på idol.. tycker med han e kosntig .