2008/10/28


gomorgon, nog tidigaste inlägget jag sagt det på. för mig blev det godmorgon vid 8, va en dum som ringde och väckte mej. ´Å så störande, så kunde jag inte somna om så gick upp för nån timma sen, kl 10. Idag vet jag inte vart det bär av, har egentligen jättelust att se bio, typ nya james bond eller hsm 3 fast behöver egentligen spara på pengarna...får se! Ja var ju trots allt duktig och jobba för pappa igår till 12 så förjtänar de nog va ;) Å nu känner jag att jag har det jättetråkigt, men syrra har precis bokat resa till gran canaria från, imon till en vecka. Shit va ja skulle vilja åkt med men hon skulle visst åka med en kompis , jaja har bett henne ta kort å skicka om hon ser något fint som ja kanske vill ha.
Nej nu,. ska ja käka frukost :) kraam
förresten, mitt horoskop denna veckan. Kom inte med på bilden men veckans sämsta var tydligen arbete. Och shit,. tror den kommer stämma riktigt bra denna veckan med, men man får ju hoppas att den inte gör det.

Inga kommentarer: