2008/10/10

freedag



Idag har varit en jättekort dag i skolan , började 20 i 12 (väääärldens sovmorgon :)) å slutade 1 tror ja de va... sen gick ja hem en stund och efter en timma eller nått gick för att möta rebecka vid domkyrkan, vi gick bort till oslo frisörskola där vi blev tillfixade. Iallafall i håret, rebecka klippte inte utan la bara i en lite mörkare och glansig toning, blev skitfint! Å ja fick samma färg som ja hade innan förutom att denna gjorde så att mina röda toner i håret försvann, så de blev bra. Imorgon blir de dock ingen sovmorgon, ska vara borta på frisörskolan klockan 10 där vi ska bli sminkade och ja ska få snygga papiljotter i håret. haha, det lär bli snyggt. Just de ja, temat är typ fest så ska ha fin kläder, dvs typ klänning och pumps. Man skulle ta med detta själv å ja e typ nervös för vet inte va ja ska ha för klänning och pumps har jag inga och har aldrig gått med. Hoppas,hoppas det går bra. Inget snubblande tack. Men det ska bli kul =)

Ikväll blir de då Idol me thea, å kanske några mer ifall dom vill.


Förresten, var ju med på en visning då i våras då jag blev stylad i håret, det är samma företag denna gången. Här är två bilder från hur jag såg ut då, den ena ser ja lite ledsen ut på men det e ja inte :) å den andra står ja längst till vänster, ni kanske ser mig? den långa med skumma byxor.


ha en bra kväll kram A

Inga kommentarer: