2008/09/02

tjoooho


Jag har inte idag heller direkt något kul att berätta men men, kan berätta hur min dag har varit .. Började klockan 10 idag iallafall så blev lite sovmorgon , hade segaste lektionerna och längsta lunchrast så jag och Rebecka gick ner på Avenyn för å kolla i lite affärer, hitta inget tyvärr. Efter att skoldagen var slut så gick jag hem en sväng till Mamma och la mig i soffan och kolla på Topmodel, slutar så bra så hinner typ se de varje dag! =) Iallafall, strax ringde Thea och båda var så himla hungriga så vi bestämde oss för att åka bort till haga och ta en fika. Innan vi gick för å käka gick vi bort till Kastellgatan där dom tydligen skulle ha en utförsäljning för nelly.se , det var massa fina kläder från bland annat american appearel, koola anna, calvin clein men de mesta var sommarklänningar så blev tyvärr inte köp för mig.
Men nu börja jag nästan ångra mig när jag tänker på det... denna klänningen till vänster kosta 150kr från koola anna, skulle jag kanske köpt den? Aja får se, kanske blir ett återbesök av butiken imon igen. Om någon annan är sugen så fanns alltså butiken på Kastellgatan 14 och är uppe till klockan 20.00. Sista dagen för utförsäljninge är imon!
Nej nu måste jag faktiskt börja med spanskan ,har fått en jättejobbig text att översätta till imon, men vi ses
kram alicia

Inga kommentarer: