2008/09/16


tjaa, längesen va de ja . känner att jag tillför lite till denna bloggen , men de ska banne med ändras. I helgen va jag i köpenhamn med min kära familj för att shoppa och fira min mammas födelsedag ! jag köpte inte så mycket men det blev ändå en supermysig svart halsduk, dubbelfärgade strumpebyxor och armband från hm , finns ju hemma men va tvungen .. sen fanns massa grymma skivor jätte billigt men hade bara råd att köpa två , the strokes och the Raconteurs. jag köpte också himla fin halsduk till mamma som jag nog kommer låna mycket i vinter. Jag hade det i alla fall jätte trevligt och fick använda min underbara kängor tills jag fick ont i fötterna.
Nu är det tisdag och jag har legat hemma sjuk hela dagen, måste friskna till tills imon för då ska jag skriva repotage på bengans , fatta att jag aldrig varit där !
ska försöka uppdatarea mig mer , de lovar ja !

*host host* S

Jag och lilla syster, vi fiskade saltafiskar med godissnören ut för fönstret , i heart turistfoton :)




Inga kommentarer: