2008/09/07

Ny vecka!



Japp, då var helgen slut. Gick väldans snabbt som vanligt, orkar inte gå en hel vecka till innan nästa helg. Seegt. Aja, som tur är har vi inte så mycket läxor och sånt till denna veckan! (än så länge..) Igår såg vi iallafall den filmen med Mary kate och Ashley och sen en hel skum film, The heaters. Jag lyckades iallafall hålla mig vaken, och det är inte ofta det händer! Nu idag, söndag har jag gjort det som antagligen är tänkt att man ska göra varje söndag, städa! Hahah men jag var lite lat så blev typ data pauser var 5 minut. Men nu är iallafall rummet rent och garderoben har jag utökat till en till , snodde pappas ;) Tänkte sätta mig en stund framför tvn nu innan jag lägger mig, ska upp 8 imorgon börjar 9. Tänkte iallafall bara visa er mina 3 favoriter just nu :)

Västen kommer ursprungligen från Laura Ashley men vi fynda den på myrorna!
Knäppetröjan är från gina trico och kostade 149kr
Jackan köpte jag på gran canaria och kostade 70kr på Pimpkie (Den är mer beisch i verkligheten)
Det var allt! Godnatt så ses vi nog imorgon =)

Inga kommentarer: