2008/09/23

Hejsan ,

Skolan är typ mitt liv. Jag åker dit på morgonen , åker hem , kolla på tv och kanske gör nån läxa , lägger mig . så kul ser min vecka ut . sjuktråkigt ! längesen jag var på stan och shoppa, börjar få ångest. Jag har jobbat en del med så här blir man rik. På fredag ska jag på Håka på Liseberg, det ska bli jätte kul , första gången live ! Mamma åker till Spanien med, den fusk apan.

Jag har blivit helt tagen av idol, brukar inte gillad det men hallå va bra viss är iår ! jag hejar på Said Hussain , han sjunger skit bra och är as cool .

Imon på den så kallade "lektions fria dagen" ska jag åka till Bergsjön, Tuve och Askim för att se hur det ser ut där. asså seriöst.

Bild från när jag och Alicia var och shoppa i stockholm i sommras, those were the good days.

Inga kommentarer: